Jubileumfeest afgelast door hitte. Nk gaat wel door.
De extreme hitte en code rood hebben een streep gezet door de jubileumactiviteiten op vrijdag en zaterdag. Het bestuur van KV Mander heeft dit besluit in nauw overleg met de direct betrokkenen en de gemeente genomen: “Natuurlijk wel erg jammer gezien alle inspanningen van iedereen om er samen een prachtig feest van te maken. Onder […]




















