De extreme hitte en code rood hebben een streep gezet door de jubileumactiviteiten op vrijdag en zaterdag. Het bestuur van KV Mander heeft dit besluit in nauw overleg met de direct betrokkenen en de gemeente genomen: “Natuurlijk wel erg jammer gezien alle inspanningen van iedereen om er samen een prachtig feest van te maken. Onder andere het feestterrein ziet er prachtig uit, maar het was echt te warm. Maar van uitstel komt geen afstel! Een nieuwe datum voor dit jubileumfeest is in de maak. Naar verwachting het 2e weekend van september”.
NK op zondag gaat wel door.
De verwachte onweers- en regenbuien in de nacht van zaterdag op zondag brengen de gewenste extra verkoeling. Daardoor kan het NK senioren naar verwachting wel doorgaan. De straat-, veld- en zetbaan liggen er prachtig bij, zodat er in alle categorieën een mooie strijd te verwachten valt.

